Címünk: 6266108 Tel-Aviv, Pinkas street 18.
Nyitvatartás: hétfő - péntek 8:00 - 16:30
(munkaszüneti, magyar és izraeli ünnepnapok kivételével)
Időpontfoglalás:

telefon: (03) 545-6666, 
e-mail: consulate.tlv@mfa.gov.hu                    

(A telefonvonalak folyamatos leterheltsége miatt javasoljuk, hogy az ügytípus megjelölésével és telefonos elérhetőség megadásával a consulate.tlv@mfa.gov.hu e-mail címen szíveskedjenek kapcsolatba lépni hivatalunkkal, munkatársunk jelentkezéséig türelmüket kérjük.)


Ügyfélfogadás a járványhelyzet alatt (COVID-19)

Konzulátusunk ügyfélfogadásának 2020.05.18-i újraindítását követően korlátozottan, csak előzetes időpontfoglalás alapján fogad ügyfeleket (elkészült okmányok/okiratok átvételét is beleértve). Felhívjuk a figyelmet, hogy a Konzulátus területére kizárólag regisztrált ügyfelek léphetnek be az egészségügyi óvintézkedések betartása mellett, így a kérelmek benyújtására:

  • helyszínen való mérés alapján 38 fok alatti testhőmérséklet,
  • koronavírussal kapcsolatos tünetmentességről való nyilatkozat aláírása, valamint
  • szájmaszk viselése (a külképviselet nem biztosítja, beszerzéséről előzetesen szükséges gondoskodni)

esetén kerülhet sor. A fenti feltételek hiányában az ügyfelek belépését megtagadjuk.

Megértésüket köszönjük!


Szolgáltatásaink:

A konzulátus által biztosított szolgáltatásokról részletes tájékoztatás a "Konzuli szolgáltatások" menüpont alatt található.

Jelenleg minden szolgáltatásunk - beleértve az okmányok átvételét is - előzetes időpontfogaláshoz kötött. Időpontért kérjük keressenek minket a fent megadott elérhetőségeinken.


Díjak:

Konzuli szolgáltatásaink aktuális díjait itt találják.

A felmerülő konzuli díjakat – a személyes megjelenést és konzuli díjjal kapcsolatos tájékoztatást követően – izraeli új sékelben (ILS - ₪), kizárólag bankkártyás, vagy postai és banki készpénzes befizetéssel tudják kiegyenlíteni. Készpénzt nem áll módunkban elfogadni.


Okmányok átvétele:

Előzetes értesítést követően, elkészült okmányok/okiratok előzetes időpontfoglalás mellett átvehetők.

Az okmányokat/ okiratokat átvevőnek igazolnia kell magát személyazonosság igazolására alkalmas érvényes fényképes igazolvánnyal. Amennyiben nem a saját, vagy kiskorú gyermeke iratait veszi át, úgy meghatalmazást kell hoznia (angol), amely mellé csatolnia kell a meghatalmazó személyazonosság igazolására alkalmas érvényes fényképes igazolványának másolatát.


FIGYELEM!

BAJBA JUTOTT MAGYAR ÁLLAMPOLGÁR KONZULI SEGÍTSÉGET A NAGYKÖVETSÉGTŐL MUNKAIDŐBEN A KÜLKÉPVISELET ELÉRHETŐSÉGEIN VAGY SZEMÉLYESEN, MUNKAIDŐN KÍVÜL A KÜLGAZDASÁGI ÉS KÜLÜGYMINISZTÉRIUM KONZULI CALL-CENTERÉTŐL BÁRMIKOR KÉRHET.