Ügyfélfogadás - általános információk - Magyarország Nagykövetsége Tel-Aviv

Ügyfélfogadás - általános információk

Címünk: 6266108 Tel-Aviv, Pinkas street 18.
Nyitvatartás: hétfő - csütörtök: 8:00 - 16:30
péntek:                8:00 - 14:00
(munkaszüneti, magyar és izraeli ünnepnapok kivételéve, ld. lentebbl)
Elérhetőségeink:

telefon: (03) 545-6666,  
e-mail: consinfo.tlv@mfa.gov.hu                    

(Telefonvonalaink folyamatos leterheltsége miatt javasoljuk, hogy az ügytípus megjelölésével és telefonos elérhetőség megadásával a consinfo.tlv@mfa.gov.hu e-mail címen szíveskedjenek kapcsolatba lépni hivatalunkkal, munkatársunk jelentkezéséig türelmüket kérjük. Kérjük, tájékozódjanak az adott ügytípusról honlapunkon, ahol részletes és folyamatosan frissített információ áll ügyfeleink rendelkezésére. 


Konzulátusunk csak előzetes időpontfoglalás alapján fogad ügyfeleket (elkészült okmányok/okiratok átvételét is beleértve). Felhívjuk a figyelmet, hogy az előzetesen lefoglalt ügytípustól eltérő ügyekben nem áll módunkban eljárni, ilyen esetben új időpont foglalása szükséges. Egy időpontban egy személyt tudunk kiszolgálni, így kérelmezőnként szükséges az időpontokat lefoglalni.

A Konzulátus területére kizárólag regisztrált, időponttal rendelkező ügyfelek léphetnek be, fegyvert behozni minden esetben szigorúan tilos.

 A fenti feltételek hiányában az ügyfelek belépése nem engedélyezett.

Megértésüket köszönjük!


Szolgáltatásaink:

A konzulátus által biztosított szolgáltatásokról részletes tájékoztatás a "Konzuli szolgáltatások" menüpont alatt található.

Az e-mail címünkre érkezett megkeresésekre a beérkezés, illetve sürgősség sorrendjében, rövid időn belül válaszolunk. 

Kérjük, hogy a nagykövetség központi e-mail címén (mission.tlv), illetve központi telefonszámán konzuli ügyekben NE érdeklődjön, mivel konzuli ügyekben csak a konzuli hivatal tud felvilágosítást adni, elsősorban email útján.

Ha megkeresése olyan eljárásra, illetve olyan kérdésre irányul, melyet a konzuli hivatal munkatársai a honlapon már részletesen kifejtettek, válaszlevelünkben csupán ennek a honlapnak az elérhetőségét (link formájában) fogjuk megadni, további tanulmányozásra.

A lenti témákban - hatáskör hiányában - nem áll módunkban eljárni. Amennyiben ezekkel kapcsolatos megkeresés érkezik, automata válaszüzenetünkben ismételten felhívjuk a figyelmet hatáskörünk hiányára, és további választ nem küldünk.

  • Külföldi (nem magyar) letelepedési, munkavállalási vagy egyéb engedélyek beszerzése;
  • Munkaközvetítés, munkaügyi viták rendezése;
  • Magánjogi – peres vagy nem peres – viták rendezése (pl. légitársaság felé benyújtandó panaszok);
  • Jogi képviselet ellátása bíróság vagy más hatóság előtt;
  • Tolmácsolás vagy fordítás (a nálunk indított konzuli eljárások kivételével);
  • Banki, biztosítási vagy postai szolgáltatások nyújtása;
  • Hagyaték, örökség, kifizetetlen munkabér stb. behajtása;
  • Nyomozásban való közreműködés;
  • Folyamatban lévő szabálysértési- vagy büntetőeljárás menetének, eredményének befolyásolása (arra sincs módunk, hogy elérjük a jogi út mellőzésével történő szabadlábra helyezést vagy különleges bánásmódban részesítést);
  • Külföldön tartózkodó személyek felkutatása;
  • Külföldön felmerülő költségek, hatósági bírságok, díjak (közlekedési bírság, pénzbüntetés, óvadék, ügyvédi díj, egészségügyi ellátás díja stb.) kifizetése, megelőlegezése;
  • Menetjegy foglalása, átíratása;
  • Személy- vagy csomagszállítás;
  • Szállás, lakhatás biztosítása; csomagmegőrzés;
  • Gépjármű javíttatása, üzemanyag biztosítása.

Időpontfoglalás:

Jelenleg minden szolgáltatásunk - beleértve az okmányok átvételét is - előzetes időpontfogaláshoz kötött. Az időpontfoglalás menetéről az alábbi oldalon tájékozódhat: "Időpontfoglalás"

Figyelem: a konzulátus hétvégéken és hivatalos magyar és izraeli munkaszüneti napokon zárva tart:

2024

Január 1, március 15, március 29, április 1, április 23, április 29, május 1, május 14, május 20, június 12, augusztus 19-20, október 3-4, október 17, október 23-24, november1, december 24-29. 


Díjak:

Konzuli szolgáltatásaink aktuális díjait itt találják.

A felmerülő konzuli díjakat – a személyes megjelenést és konzuli díjjal kapcsolatos tájékoztatást követően – euróban (EUR - €), kizárólag bankkártyás befizetéssel tudják kiegyenlíteni. Készpénzt nem áll módunkban elfogadni.


Okmányok átvétele:

Előzetes értesítést követően, elkészült okmányok/okiratok előzetes időpontfoglalás mellett átvehetők.

Az okmányokat/ okiratokat átvevőnek igazolnia kell magát személyazonosság igazolására alkalmas érvényes fényképes igazolvánnyal. Amennyiben nem a saját, vagy kiskorú gyermeke iratait veszi át, úgy meghatalmazást kell hoznia, amely mellé csatolnia kell a meghatalmazó személyazonosság igazolására alkalmas érvényes fényképes igazolványának másolatát.


FIGYELEM!

BAJBA JUTOTT MAGYAR ÁLLAMPOLGÁR KONZULI SEGÍTSÉGET A NAGYKÖVETSÉGTŐL MUNKAIDŐBEN A KÜLKÉPVISELET ELÉRHETŐSÉGEIN VAGY SZEMÉLYESEN, MUNKAIDŐN KÍVÜL A KÜLGAZDASÁGI ÉS KÜLÜGYMINISZTÉRIUM KONZULI CALL-CENTERÉTŐL BÁRMIKOR KÉRHET.

https://www.youtube.com/watch?v=5ynGpsRtNHw
https://www.youtube.com/watch?v=IFjyPwnLhU8
https://www.youtube.com/watch?v=lddjeZXz0Bg